14:40 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جنرال موتورز

مروری بر ارزان‌ترین خودروهای برقی در جهان
پایگاه خبری راد: این گزارش به بررسی ارزان‌ترین خودروهای برقی و الکتریکی می‌پردازد.
جنرال موتورز در برزیل سرمایه‌گذاری می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی جنرال موتورز اعلام کرده که قصد دارد بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴ میلادی بالغ بر دو میلیارد دلار در برزیل سرمایه گذاری کند.
کانادا جنرال موتورز را لای منگنه گذاشت!
پایگاه خبری راد: کانادا قصد دارد که خودروهای تولید شده در کارخانه جنرال موتورز در مکزیک را بایکوت کند.
دارایی هایی که شاه از ایران برد!
پایگاه خبری راد: نزدیک‌ترین صفت به اموال و دارایی‌های محمدرضا پهلوی، «افسانه‌ای» است. چرا؟ چون در واقع هیچکس به غیر از احتمالا خودش نمی‌داند که وقتی آخرین شاه ایران در چنین روزی از کشور رفت، چه میزان دارایی را با خودش از این خاک خارج کرد.
میلیاردها دلار ضرر روی دست آمریکا و چین ماند
پایگاه خبری راد: جنگ تجاری آمریکا و چین به میلیاردها دلار ضرر برای هر دو طرف در سال ۲۰۱۸ منجر شد و به همه صنایع از جمله خودروسازی، فناوری و به خصوص کشاورزی ضربه زد.
 آلمانی‌ها شارژر فوق سریع قدرتمندتر از آمریکایی ها عمل کردند
پایگاه خبری راد: یک گروه تحقیقاتی با مهندسانی که در شرکت‌های خودروسازی پورشه و بی‌ام‌و فعالیت می‌کنند، از یک شارژر فوق سریع برای خودروهای برقی رونمایی کردند که قدرت آن سه برابر بیشتر از شارژرهای عرضه شده توسط تسلاموتورز است.
جنرال موتورز باید پاسخگوی دولت آمریکا باشد
پایگاه خبری راد: مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی جنرال موتورز قرار است در هفته جاری در دیداری با قانون‌گذاران و نمایندگان دولت آمریکا به بحث و گفت‌وگو نشسته و آن‌ها را برای تعطیلی کارخانه‌های خود در آمریکای شمالی متقاعد کند.
تعطیلی کارخانه جنرال موتورز در کانادا !
پایگاه خبری راد: جنرال موتورز که یکی از بزرگترین شرکت های خودروساز در آمریکا می باشد اعلام کرده که قصد دارد کارخانه خود در کانادا را به علت نامعلومی تعطیل کند.
 به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دو شرکت خودروسازی فولکس واگن و فورد قصد دارند به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی با یکدیگر همکاری کنند.
همکاری هواوی و آئودی برای توسعه خودروی خودران
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی آئودی به تازگی از همکاری با شرکت چینی هواوی به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران در چین خبر داده است.
فراخوان ۳میلیون خودرو، هیوندای و کیاموتورز را لای منگنه گذاشت!
پایگاه خبری راد: مرکز ایمنی خودرو شرکت‌های کیاموتورز و هیوندای را برای اعلام فراخوان برخی از مدل‌های خود درپی گزارش مشتریان از حریق خودرو تحت فشار قرار داده است.
ماشین خودران هوندا و جنرال موتورز
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی جنرال موتورز برای راه اندازی وسایل نقلیه خودران، با شرکت خودروسازی هوندا همکاری خواهد کرد.
همکاری دایملر با رنو - نیسان در تولید خودروهای خودران
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود گروه رنو - نیسان به منظور توسعه فناوری تولید باتری مخصوص وسائل نقلیه برقی و توسعه خودروهای خودران قصد همکاری با شرکت آلمانی دایملر را دارد.
فراخوان جنرال‌موتورز در چین به علت نقص در سیستم تعلیق
پایگاه خبری راد: شرکت آمریکایی جنرال‌موتورز در چین بالغ بر ۳.۳ میلیون دستگاه خودروی بیوک، شورولت و کادیلاک را به دلیل نقص فنی در سیستم تعلیق فراخوان داد.
سونامی مصرف برق کدام کشورها را درگیر می‌کند؟
پایگاه خبری راد: درحالی‌که پیش بینی می‌شود مصرف برق ظرف پنج سال آینده در دنیا سه برابر شود، یک میلیارد نفر در کشورهای در حال توسعه به دنیای آنلاین می‌پیوندند و اینترنت اشیاء، خودروهای خودران، ربات‌ها، روش‌های حفاظت با دوربین و هوش مصنوعی در کشورهای توسعه‌یافته، به سرعت در حال رشد است.